Äckliga Tyskar via sms



Portugal är på väg ut.... eller rättare sagt de
är ute ut Turneringen. Tråkigt för att man spelar
ju en grymt rolig fotboll. Igår hade man inte nått
vidare bra försvarsspel. Samtidigt som 2-2 målet av
Deco inte var offside. Å 3-1 målet av Ballak är faktiskt
frispark till de Rödgröngula laget... Tråkigt...

Jag har iofs tippat Tyskland som vinnare i slutändan
men jag älskar Portugal ända sen min favvo
Sergio Conceicao.




Men nu hoppas jag att Srna & Co. skickar Turkarna ur
turneringen ikväll också.

Jag fick ett SMS igår under matcher...  -"Äckliga Tyskar..."

Tror att denna fotbollsinteresserade tjej höll på Portugal,
för man får inte säga högt att Ballak ser ut som en grottmänniska,
Klose är skelögd, Podolski är fulÄven om det kanske stämmer...

Tyskarna är en maskin som Plöjer sig fram...

Ps. Var inte ledsna att Sverige är ute, Ryssland tillhörde Sverige
en gång i tiden så vi är i Kvartsfinal...  ;)

// Happy midsummer


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback