Tandläkaren

image730

Igår var jag hos Tandläkaren, det har ju liksom varit en
kamp mot Folktandvården i Ytterby...


I backpegeln:
Jag missade min tid i nov/december men fick en påminnelse
på lådan hemma. Bad Malin ringa och avboka nästa tid pga
att jag var ute och reste. Hon sa att jag skulle återkomma när
jag var på hemmaplan och hade en lucka i kalendern. Ok sa
sköterskan glatt.

Veckan efter fick jag en Faktura på 450:- att jag missat tiden. 
Jag ringde genast och berätta hur det var... Sedan gick det
4 månader så kom ett inkasso brev att jag inte betalat min
faktura. Ringde igen, påminde och sedan har jag inte hört nått
utan jag bokade en tid.

Det blev igår, över 800:- för 15 minuter, sedan måste man tillbaka
för att det var ett litet litet hål. Jaja...

// Karius


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback