Söndag kväll

Helgen har varit återigen för kort....

Fredagen var det full fart när man kom hem, eller jag
kom ju aldrig hem. Åkte till tryckeriet för att hämta upp min
beställda "biljett" eller specialutskrivna grattis till Malin. Handla
lite på Lidel, som låg nära. Sen bar det iväg direkt till Instön för
31års kalas. Alla var där och inväntade lilla mig vid 17.15 tiden.

Efter maten, samt lite lek med barnen, var det kaffe & tårta, lite
Italien - Rumänien innan det bar hemmåt vid 21.00 tiden.

Lördagen började tidigt... 06.00 vakna Tilde och det var lek och
grötfrukost som hägrade. Sedan så rensade vi garderoberna
för att sedan åka in och skänka lite kläder till Stadsmissionen.
Lite, 2 proppfulla sopsäckar blev det... Tur att man jobbar med
kläder. Sen gick vi en tur på Västragatan innan jag åkte till Maxi
och handla. Samt Ullstorp för att hämta lite saker till min Far. När
jag kom hem så var mamma här, så det blev lunch och fika.

17.00 infann vi oss på Boberg för inmundigande av pizza samt
fotboll. Jag gjorde en god  "Gino"  av färska frukter (banan, mango,
annanas, nektarin, äpple, vindruvor, apelsin, kiwi samt riven vit choklad).
Sen in i ugnen.. Mmmm..

Sparka Lagerbäck nån gång då, skicka Rosenberg & Daniel
Andersson till Malmö igen, Olof Mellberg kan åka han med.... 

 
Söndag var städning och fixa lite hemma, vid 12.00 var det Getskär
som gällde för att hälsa på min syster med familj. Där blev det lunch
och fika SÅKLART... Vid 15-tiden var det dags för hemgång och Tilde
somande la in lite grejer på blocket. Tilde vakna jag gav henne mat
sen gick vi ut i friska luften. Middag (köttfärspaj) vid sju, kaffe hos
grannarna innan det var nattdags för Tilde.


// En lugn och fin helg...  ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback