Morgongänget RIP



Morgongänget har blivit Gänget...

Största katastrofen i radiosammanhang är ett faktum, man skrev om avtalen
med Kanal lokal och Mix Megapols ägare.
Gänget valde sida och kör nu bara
i Tv-delen Kanal Lokal. Grymt tråkigt... Tänk va många som liksom mig byter
kanal redan dag 2.

Tänk va MixMegapol kommer förlora lyssnare, själv var jag anti Morgongänget
under en period, men senaste åren har det varit en vän i bilen under mina dagliga
resor och i mina dagliga köer..

Morgongänget RIP  !

Hoppas bara att det kommer en nyfrekvens att ratta in så man kan höra dem i
bilen också. Finns det inte så kommer det nog snart...

Läste detta nu på Kanal Lokals site:

Som ni kanske märkt är det lite turbulent kring radiodelen av programmet just nu...
Här kommer fakta: Programmet kommer inte sändas mer i radio före sommaruppehållet
men återkommer som vanligt efter semestern. Då blir det på en ny frekvens i samarbete
med MTG radio. Efter sommaren avslöjas vilken station det blir! Varför nu detta? Något
kortfattat kan vi säga att MTG radio garanterar att vi kan fortsätta göra programmet på
samma sätt som vanligt, samma gäng ny frekvens helt enkelt. MixMegapol krävde en
del förändringar som vi inte hade någon större lust att gå med på....:-) Sen kommer vi
inte kunna använda namnet Morrongänget framöver men vi får hjälpas åt att komma
på ett passande namn inför hösten!

Vi syns och hörs i rutan och snart återigen på radio! Ingemar, Peter, Mari, Kamera-Kent
och (2 till som sitter i karantän) Linda & Mats....


// Lycka till mina Buxbomvänner

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback