Grattis

Vilken dag... 
Klockan är bara 08.28 och morgonen har startat i ett
rasande tempo. Vill passa på att börja med att gratulera
min fru Malin Tveit på sin 31-års dag..  Grattis !

Efter liten bökig natt med Tilde, var man som en "zombie"
när hon väckte en kl 06.00, dusch, dammsugning en skål
youghurt, sedan bar det av till Tandläkaren 07.30 för att laga
mitt lilla hål, självklart valde jag att inte ta någon bedövning
för att slippa bedövningen hela dagen. 12 minuter senare
och 7-800 :- fattigare så styrde jag kosan till kontoret.

Väl där var det bara att sätta på en kaffet, starta datorn !

Fredagen den 13:e, är det skrock eller vad är det egentligen.
Jag skall forska lite i detta men tror att jag skall få fram varför
och hur detta kan vara den oturliga dagen....



// Martin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback