Viktoriadagen



Igår fyllde Vickan 31-år, hon är av en underbar årgång, japp -77 !
Tyvärr är jag numera gift så hon kan bara fantisera om att få mig
som Kung. Men jag lovar att blir jag inbjuden så åker jag upp till
Stockholm på hennes Bröllop.  ;)

Bäst igår var återigen min stora idol, Thomas Järvheden. Han var lite nervös
det såg man. Men ärligt talat så var ju ölands publiken stela som en pinne.
De fattade inte ens hans småroliga inslag..  Pinsamt....

Att sedan släpa dig Thomas Brolin, den gamle Inga-Gill kopian... hmm..
Men kändisarna passar ju på att åka gratis en vecka till öland med familjerna
för det är ju Viktoriagolfen som hägrar på Ekarnas golfklubb. Gratis mat & logi
drar till sig alla snåla/giriga personer.... Varför är inte jag bjuden?  hahaha...

Älskar ju golf, gratismat, spa treatment & ramlösa...  :(


Preliminärt innehåll för Victoriaveckan 2008



// Grattis Vickan

Ps. Har ditt underbett inte blivit större senaste året..? Eller var det Hey Baberiba gänget!?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback