Sommartider hej hej...

Bloggen är ganska sval iförhållande till hettan
som är utanför huset. Äckligt varmt rent ut sagt...

Skall försöka göra en resumé av allt sen i lördags
imorgon...


Dagen var kanon:
Vi tog båten till Utkäften för att bada, Syster med familj
hängde på. Så det var full båt ! När vi badat, solat, spelat
strandvolleyboll mm bar det hemåt. Då kom värsta åskskuren
så att allt blev blött, barnen grät och frös jag försökte köra oss
ur stormen. 10 minuter senare lyckades jag med detta och
vi kunde ta ner paraplyerna som normalt är solskydd och ta
fram handdukar till de kalla barnen.



Hemma i Nordöhamnen så packades båten ut på folk och blöta
saker. Sedan var det åkte vi till Instön, åt lite och bada innan vi åkte
hem. Vid 20.30 tiden tog jag med Tilde och grannen Micke tog med sin
Emil till Ingetorpssjön för ett kvällsdopp.. Så Jävla underbart...





Tilde somna i soffan med mig 22.30...  Normalt, Nä inte värst !

// Solstållen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback