Köp smycke nu för 100:-

Smycket som gör skillnad !

Tennisveckan i Båstad handlar inte längre bara om svett, grus
och fest. Nu kan du göra skillnad och bidra till cancerforskningen
också. Köp och bär nätrullaren!


Smycket är designat av Ernst Billgren och kan bara köpas
under Swedish Open den 4-13 juli i Båstad eller hos Cancerfonden i Stockholm.


"Precis som sjukdom så är nätrullaren en situation där vinst och
förlust är mycket nära varandra, insamlingen kanske kan göra
den lilla skillnaden som gör att bollen kan tippa över, och det blir
poäng".  Så beskriver Ernst Billgren idén bakom smycket.


Nätrullaren är ett läderarmband med smycke.Smycket kostar 100 kronor. I Båstad säljs smycket
 bland annat på Hotel Skansen, Båstad resebyrå
och i Lacoste-shopen på tennisområdet.


OBS:
Eller kan du beställa smycket av mig, men det är en begränsad
tid och upplaga. Se till att lämna en kommentar eller skicka mig
ett sms. Så fixar jag ett smycke åt er för endast 100:-.

MVH  Nätrullaren


Kommentarer
Postat av: Ann-Christin Gustafsson

Jag har blivit så förtjust i armbandet men jag kommer inte till Båstad eller Stockholm. Jag vill gärna beställa ett, och det känns bra att pengarna går tii cancerfonden.

2008-07-18 @ 11:43:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback