Otroligt med sant...

image574
Fredrik Sjöström
är bort-tradad till
NEW YORK Rangers   ( Läs mer )

Fredrik blev tvungen att lämna öknen och värmen för att ta sig snabbt till "the Big Apple"
för att infinna sig i NYR trupp. Detta är den verklighet som hockeyspelarna i NHL lever
i. Ena dagen bygger man hus och satsar järnet på en stabil vardag, som Freddie gjorde
andra dagen skall du spela 10 H åt ett annat håll. Men Rangers är kanske ett roligare
lag. Men Freddan kommer sakna sin pool, värmen och fansen i Phoenix. Han var ju trots
allt en av två spelare i Phoenix trupp som varit längst i laget... 

Sedan så vill jag ju faktiskt tycka lite synd om Annika, som sitter kvar i huset nu när
Freddan var tvungen att sticka på så kort varsel. Han fick tydligen reda på detta när han
skulle borda planet till matchen mot Calgary. Det var bara att plocka ut bagen och byta
plan för transport till New York..



Ps. Freddan älskar New York som stad...

image573

Mer info kommer så fort jag fått tag på Fredrik för en personlig intervju...

// Martin in chock

Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag läste om detta på Aftonbladet imorse.
Vi får inte berätta något för William, då
vill han bara ha en ny svindyr tröja från
NYR.

2008-02-27 @ 15:01:37
Postat av: Gustafsson

Jag ser till att fixa en NYR tröja till bäde mig och Wille. Jag får byta ut min signerade på kontoret....

//lillebror


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback