Löpning i fontinskogen

Fontinskogen har fått sitt första besök för året, det är inte
för att jag fått nån panik pga "31 pinnar i passet" eller!?

Jag kände bara att en heldag på kontoret och ett härligt
väder ute, gjorde att jag ville få springa lite. Malin & Tilde
följde med upp vid 17.30 tiden, det hade börjat skymma.
Det var också lite kyligt när man drog in den minusgradiga
torra luften i strupen. Men det var underbart efteråt... Man blev
svettig trots dubbla långkalsonger, och tröjor.....

Men det var mycket folk i rörelse, vilket jag tycker är otroligt
roligt! 15 Februari det e starkt....

image567
Saknar våren och sommaren...

// Let´s dance

Kommentarer
Postat av: Anonym

Får ju ångest bara jag hör ordet Fontin ;) hehe

2008-02-18 @ 16:18:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback