Granen är på plats

En vecka som börjat snabbare än man hängt med...

Måndagen var enormt viktig, sista sättningen innan katalogen
skulle i tryck. Sedan var det en 40 fots container som skulle
packas på pall och flyttas till ett externt lager. Måndagskvällen
blev inte som man räknat med, Tilde somna 20.45 så sen var den
kvällen över tyvärr...

Tisdagen gick av bara farten, avslutades med en liten företags
fest på biljardpalatset. Ni vet ju vem som vann.... Moi...

Onsdagen var på väg att sluta med övertid, men jag valde att åka
hem till familjen. Det var middag på spisen, jag fick i Tilde lite
mat innan jag gjorde en specialefterätt... Sen tog vi in granen,
Tilde var trött så vi fick somna henne. Ensam gick jag upp och
satte ljuset och glittret i granen. Imorgon blir det att klä den, viktigt
att Tilde får vara med...

// Tomten

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback