Life goes on

Livet går vidare...

Dagen efter är alltid jobbigt, en lång väntan förgäves.
Att känna tomhet, uppgivenhet är ganska jobbigt ! Men
nu är det inte så jobbigt... Men otroligt tråkigt !

Det är kanske bara att inse att det inte räckte till iår heller
utan man får fortsätta att dominera för att en vacker dag
ta klivet till
STORHET.

Dagen har varit ganska full fart, mycket att ta tag i för
att underlätta distrubutionen. Men vet ni...?

Det är faktiskt underbart att få komma hem och mötas
av Tildes öppna famn och det gurgliga ljudet bakom nappen
av Paappaaaa... Det gör faktiskt livet, dagen lättare att leva !

-"Pappa love´s you back..."

Efter en stund i sandlådan, och gungan på den närliggande
lekplatsen så var det dags att gå in och sova. Men man hann
knappt innanför dörren innan snälla Kerstin kom förbi med
en plåt av nygräddade bullar. Eftersom hon är en trogen blogg
läsare så sa hon att det var Cambrigde bullar. Så jag kunde smaska
i mig en utan problem...  Mums... Världens godaste  !

image627

Ps. Min granne Anna-Carin köpte ny bil idag en svart C70 Cab !
Jag är inte avundsjuk, men skall nog låna/hyra den nån dag i sommar
för att känna solen och vinden i håret....   Grattis till den nya svarta ögonstenen !

image628

// Guz

Kommentarer
Postat av: Jeanetthe

Jag förstår att livet känns lättare av att komma hem till goa, underbara TILDE!
Puss på er alla 3


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback