Blir aldrig som man tänkt sig..

image648

Livet är jävligt konstigt, kroppens signaler skall/bör man lyssna på...
I onsdagskväll vid 21 tiden blev jag lite dålig, väldigt ont i magen, nån
slags kramp. Trodde väl bara att jag sträckt nån magmuskel men det
vägrade att gå över. Sov ingenting på natten...

Men pliktskyldigt gick jag upp vid 05.00 och åkte till kund, levererade varor
och styrde bilen mot Stockholm. Men jag kom bara till Borås, jag hade sån
smärta, tårarna började rinna av ondheter. Jag kände nu på mig att det var
nått större än lite magkramp..

Vände bilen, ställde in mina torsdagsbesök, pratade med Magkirurg Egil som
sa att det var bara att åka direkt till akuten. Väl där 08.00 (akuten Kungälv) så blev
jag undersökt, provtagen. De konstaterade ganska snabbt att det var blintarmen.

Den opererades akut igår, och det var en illa däran Blintarm, ren tur att den inte
brustit. Men operationen gick bra och jag vill tacka alla som ställt upp både på
sjukhuset och mina nära och kära...  TACK

Nu har jag kommit hem, lite mörbultad men ändå pigg... Samt lite halvont efter att de
skurit upp mina magmuskler och min tjocka goa mage...  hahaha...


// The patient

Kommentarer
Postat av: susanne

NÄ så är livet !!!!! Krya på dig å vila nu , kram susanne å Thomas, han hälsar att du får bita ihop lite å inte gnälla!!!!!!!

2008-04-25 @ 15:59:26
Postat av: Jeanetthe

Men lilla Martin, och så är du hemma alldeles själv.
Jag hller en tumme för dig och ring om du vill ha hjälp med något!
Kram Jeanetthe

Postat av: Anonym

Hej!

Hoppas du känner dig lite piggare idag!

Kram från Storasyster i Shanghai.

2008-04-26 @ 16:17:35
Postat av: Stadsborna Freddan och Madde

Stackare...... usch måste gjort dödsont!
Men tur att du uppsökte läkare!
Krya på dig vännen!
Kram

2008-04-27 @ 20:41:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback