Äcklig känsla

image638

Imorse kom den där äckliga känslan igen, när man kör bilen och man vet
att lampan redan tändes dagen innan. Man vill ju inte köra nån omväg, eller
köra av E6:an för att då riskerar man ju att hamna i de långa köerna som
bildas bara på nån minut....

Att då ha den äckliga känslan i magen att undra om man kommer få stopp,
eller skall klara sig till en bensinmack som ligger mer strategiskt till...

Jag klarade mig, men man är ju lika jävla dum varje gång. Tanka när du
har tid, i tid för att undvika denna onödiga stress i magen !


-"Ni vet vad jag pratar om..."


Ps. Körde om Big H på motorvägen idag, han var glad i hågen !
Hoppas han är lika glad ikväll, om IFK vinner  !

// En Tanke

Kommentarer
Postat av: Big H

Va det därför du såg så bister ut......
ungefär likadan som jag så ut igår kväll når
BlåVitt jagade boll.....

2008-04-18 @ 09:17:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback