Hatar att vara sjuk..

Igår kväll så kände jag mig jävligt olustig, började
få kramper i magen och mådde illa....

Mycket riktigt så blev det en snabbsväng med
kräksjuka. Inte roligt alls.... spy e det värsta jag
vet. Sedan så tror jag att denna matförgiftning
kom av Jeanies gamla romsås som stod kvar
i kylen som jag åt av till fisken Malin lagat. Fudge
blev också dålig.

Men eftersom man har 1000 grejer att göra, 1000 st
som drar i en 1000 telefonsamtal..... ja då måste man
ta sig till jobbet. Sitter här med en liter nyponsoppa och
en avslagen Cola. Skall snart åka hem och vila lite...

Kramisar
Kräket

Kommentarer
Postat av: Jeanie

Men Martin, inte åt du väl den där gamla såsen. inte bra alls...... DUMT!
Hoppas du mår bättre!
Hälsa familjen!
Kram Jeanie


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback