pga resande...

Har varit lite dålig på att uppdatera min blogg under veckan
pga att jag har varit på resande fot. Man kan iofs uppdatera
den på hotellrummet men jag har valt att vila upp mig och
få bukt på förkylningen och hostan...

Summering av veckan:

Måndag:
Jobb hela dagen, sedan så var det match borta mot RBK (IBF), en match som vi
minst borde fått med oss en poäng. Förlust 2-1, -"surt sa räven"

Tisdag:
Upp tidigt, körde till Lidköping för kundbesök, sedan så var det Skövde, Tibro och
hamnade i Jönköping. Det var lite bökigt att få tag i hotellrum men fick ett enkelrum
på City Hotell. Träffade Li Backtén som tränade med oss efter Jul förra året. Vi kollade
även JIK (Jönköpings) träning i Idrottshuset där hennes sambo Kristoffer Sköld tränar
för tillfället. Sedan åkte vi hem och tog en kopp och pratade Innebandy i mängder...

-"Tack för kaffet Li och Kristoffer..."

Onsdag:
Fortsatte min "GOLGATA" i bibelbältet Jönköping med 3 kundbesök innan jag satte
mig i bilen och körde hem till Kungälv. Man var trött efter sin efterhängsna förkylning.
Väl hemma var resten av familjen också fortsatt dåliga... usch...

Torsdag:
Upp i ottan, första kundbesöket i Halmstad 08.30, så det var dags att köra tidigt. Väl där
hade jag två bra besök innan jag åkte hemåt. Köpte lite varmrökt Lax i Laxbutiken. Sushi
för att kunna bjuda på en god middag. Kände inte för att ställa mig i köket...

Väl hemma så var det umgåsen som gällde, ladda bilen med vinterdäck, utbildning
med ledarna i idrottshallen samt träning 21.00-22.30  segt men sent men roligt.....

Fredag:
Trött, seg och var på jobbet 07.20 för att få fart på dagen. Skall till Hahnenkamm och
hämta en jacka till en vän som jag fixat...
Hoppas att det blir räkor ikväll, kanske Linda Bengtzing på Farshatt ikväll... det hade vart skoj...

Jaja.... mer info kommer....

Kram Martin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback