Pingstcupen 2007

Pingstcupen avgjordes i helgen, den spelades på
Lysegårdens GK. Jag hade annonserat efter tidig start
och fick första boll 07.50 på lördag morgon.

Malin spelade med sin far Egil och vi var lottade i samma
boll. Så det var bara att lämna Tilde hos min Mamma
& Pappa för att få lite egen tid på golfbanan. Så 06.20
var bilen packade för leverans av dotter.

Undertecknad spelade i par med Mattias Karlsson
efter succén förra helgen på Volvo Masters då vi fick
ihop 41 poäng i en bästboll poängbogey. Slutade 7:a
och fick naturligtvis pris.

Dagen till ära var det bästboll slaggolf, och vi var inte
riktigt lika heta denna morgon. 68 slag netto, 3 under par.
Räckte endast till en 10:e plats. Malin och Egil kom nog
på en 18:e plats, så jag vann släkfejden.

Bilder från 16:e hålets tee. 157 meter till flaggan.
       
     
Malin spelade bra, Karlsson kommer sänka sig mycket
iår, Egil är alltid stabil och jag är som vanligt Labil.. haha...

Handicap i bollen (avrundat):
Malin            2
Egil              5
Mattias       24
Martin          7


Ha en bra dag mina vänner...

Martin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback