Matnyttigt

      Het Indisk kycklingrätt på en underbar restaurang i Bulgarien...

    Läcker glass efterätt på lyxrestaurang på Cypern...

  Choklad efterrätt med vaniljsås samma kväll på Cypern...

  Gustafssons Grekiska sallad i lördags, till detta serverades grillad kyckling...


-"Jag älskar mat och dess iögonfallande färger och serveringskonster ! "

Mer mat kommer att presenteras, funderar på att ha veckans middagstips
här på bloggen för att ge er alla inspiration till matlagning!

-"Vad tror ni om det mina vänner ?  " 

Jag gillar att laga mat, detta var kanske något ni inte trodde om
den gamle gubben. Men så är fallet.... Oftast blir det kanon!

Nedan så ser ni mina tre bästa rätter...

    Topp 3
¤   Sushi
¤   Langos
¤   Allt från grillen



Kramar
Nakna kocken
© Gustafsson produktion [ 2007 ]

Kommentarer
Postat av: Anonym

Va gott det ser ut, måste äta kvällsmat.
Kör din matlagningsskola du!

2007-05-08 @ 19:52:41
Postat av: pillan

coach, va har du för mail nu? måste bara skicka över en grym bild ja hittade i datorn haha..*

krama familjen!

2007-05-08 @ 21:19:32
Postat av: Kattis

Mina topp 3 är: Thai - sushi - och grillat med goda tillbehör

Kul idé med middagstips - samma fråga varje dag uppstår i min familj; "Vad ska vi äta i dag då" - tänk då att kunna gå in på din blogg och få lite inspiratation...

Hoppas att spelet gick er väg i dag!

Kram från Kattis och Albin

2007-05-09 @ 15:31:20
Postat av: Martin

[email protected]

Maila på bara... ;)

MVH
Martin


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback