Malmö

Igår mötte jag vårvärmen i Malmö, det var sol och
23 grader i södra sverige.


image100

Jag var nere över dagen igår på några kundbesök,
hade första bokningen 09.00. Jag åkte hemifrån 05.30
utan en enda droppe "JAVA" i kroppen och inte heller
den 98 oktaniga bensinen i tanken heller.

Jag bestämde mig för att jag kanske klarar mig en bit neråt, vill
ju inte tanka på Statoil Stigs center, då kanske man fastnar
i köerna runt Tingstadstunneln. Jag kom med tom tank ända
ner till Varberg. Å då var jag svettig, hade ju inte tid att få soppatorsk.
Här fick jag i mig en kopp kaffe, smaksatt med någon ny kademummamjölk
som inte var riktigt hundra i smaken.

Parkerade utanför första kunden i varma Malmö 08.43, sedan så
fortsatte jag att besöka kunder hela dagen, jag hann med 5 besök innan

jag satte mig i bilen och körde hem på kvällen. Man blir seg av att köra

över 6 -7 timmar på en dag. Men det var ju bara för att jag inte fick något
hotellrum i malmö tills onsdagen. Allt var ju tydligen fullbokat...

Ny dag nya möjligheter...

PS.  Friskis & Svettisen är inställd idag pga sjukdom hos ledaren.
        Ses på måndag i munkegärdehallen 19.00. Fram tills dess
        är det egen träning som gäller.

MVH
Martin


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback