Ursäkta väntetiden...

Nu vart det dags att förklara bort sig! Jag har tyvärr inte haft tillgång till
en laptop den senaste tiden. Jag slutade min tjänst på Sandryds (www.sandryds.com)
den torsdagen 15/3-07. I och med detta så lämnade jag in min bil, dator, mobil mm mm.

Men nu har jag köpt mig en vacker liten ny "pjäs"..  Ni kan läsa mer om den på Inets länk.

[
http://www.inet.se/datorer/baerbara/lg-w1-d2rlv-core-2-duo/1969028/ ]

Annars har mina två veckor som ledig, varit underbara. Hämtat ut min nya fina bil, varit
ledig i solen, vart på Ullared (tro´t eller ej) !

Hare även satt igång att börja springa lite, vart uppe i Fontin 2 ggr och sprang slingan
på ytterns IP igår med grannen Matilda.

Nu skall jag fasiken hålla er uppdaterade... ni tjötiga #30, #14

Kram Martin

PS. Ses imorgon

Kommentarer
Postat av: #14

duktigt att du uppdaterat :D nu kanske jag kan kolla in om ett halvår och det har hänt saker :P ne nu ska jag inte vara taskig.

tänk bara tanken om vi inte hade tjötat på dig...vad trist.

ha en bra helg

Postat av: #14

lämnade fel adress :P

2007-03-31 @ 07:50:44
URL: http://julgransflickan.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback