Sista helgen...

Innan det är dags att börja jobba igen! Nu är semestern slut
och man får återgå till jobbet. Den ända är att jag återgår till
ett nytt jobb som delägare. 

Fredagen var underbar, härligt väder och riktigt skönt i vårluften.
Jag och Tilde var på babysim, det var ganska roligt att få gå ner
i Oasens varma lagun och sjunga lite sånger, samt träna delfin
vändningar...

Sedan skulle Malin upp till min systeryster och sätta några akupunkturnålar
för att hon hade lite ont. Denna kinesiska läkekonst utövar faktiskt min sambo.
Jag lekte lite med Wille, lira lite fotboll, spelade spelet Cars på datorn samt koka
några bullens pilsnerkorvar till lunch! 

Sedan fick jag nackspärr... Kunde inte sova alls på natten till lördag!

Lördagen var bara allmänt jobbig... Allum på morgonen, sedan tvätta bilen
och Tilde var grinig hela dagen, hon kom inte alls till ro...

Snart skall jag tända grillen och grilla en fläskfile!

Kram
>>M<<

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback