Trötthet

Igår var jag enormt trött

Att gå av hamnvaktsjobbet på Nordön kl 05.29
kändes otroligt skönt. Med endast två timmars
sömn. 23.00-00.00 samt 04.00-05-00. Natten var
ganska blåsig, men relativt lugn. Bara en motorbåt
som kom inbogserad pga motorhaveri.

image152

Jag åkte hem och grattade Malin och sov 2 h, innan det blev
dusch och kundbesök i stenungsund. Där jag också passade
på att "fixa frippan" hos Linn på Aqua. Efter detta blev det en
snabblunch på kajen med
Kattis . Sedan var det tårthämtning
och handling på citygross. Fixa maten innan gästerna kom, gästerna
bestod nästan enbart av familjemedlemmar.

När alla hade gått, Tilde hade äntligen somnat så började tröttheten
att spegla av sig, jag välte ut en kopp kaffe på den vita mattan, skickade
en blomvas i golvet så att glaset splittrades.... Det var liksom inte min
kväll. Men man blir så arg och trött på sig själv.....

Ha en bra dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback