Sommaren är här !!

På onsdag är det nationaldag och även en sk "RÖD" dag! När jag
tänker på det så borde ju tisdagen (idag) vara en halvdag. Imorgon
så blir det onsdagsgolfen på Lysegården kl 06.58 som vanligt.

Sedan skall jag sjösätta båten vid lunch. Jag sjösätter den nog vid
fästningen i kungälv och kör älven ut till havet. Detta är ju bäst för motorn.... 
-"Spring spring spring spring spring släpp hästarna fria... " som Ledin sjunger
i en av hans sommarplågor. Mina 90 hästar vid namn Honda kommer bubbla på
ganska bra.

image120



"Det är då helvete att man inte bara är sketen anställd längre utan har eget..."

Igår registrerade jag upp siten lite till buxbom. Jag har ju köpt två stycken domäner
den ena är.

www.buxbom.eu     samt     www.buxbom.nu

Vi kommer att använda .eu i all vår marknadsföring. Tyvärr kommer vi inte att fota
kläderna förrän vi flyttar till de nya lokalerna i slutet av Juni. Så det ligger bara en liten
introsida uppe. Men även om inte kläderna kommer att finnas där så håll er uppdaterade
på sidan för det kommer nog in nya saker varje vecka.

Ps. Är det någon snäll själ som vet någon som har en båtplats över, jag blev
nyligen av med min. Hade ju varit jättesnällt....


Ha en underbar dag
Martin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback