oddmolly

image119
Bilden från
www.oddmolly.com

oddmolly
En av klädbranchens hetaste Aktie släpps om två veckor. Man var tvungen
att ansöka om att få dessa dyrgripar. Jag ansökte om att få minimi antalet
på 200 aktier. Nu får man hålla tummarna att man får sin post, det brukar ju
bli lottning om vilka som får aktierna. Sista teckningsdatum var 1/6-07.

Senast detta skedde var nog när GANT lanserades, jag sökte 100 st och fick 
dem, många andra fick inga alls...  dessa lanserades för 141:- och står nu i
282:-! Detta har varit en bra affär hittills. Gant aktien ramlade jag bara över
dagen innan sista teckningstiden gick ut.

Hoppas att jag får oddmolly, detta är ett svenskt damklädmärke som skall
lanseras i bla USA och aktien kommer att sticka till höjden för de som får.

Läs mer om kläderna på www.oddmolly.com

Hörs imorgon

Martin 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback