Nya trender

image118



Detta är kanske en trend som kommer till svenska marken
inom en snar framtid, inte för att jag vanligtvis brukar använda string.
Men detta känns ganska oskönt att "smäcka" fast härligheten
i ett C-format diadem. Läs gärna under om denna nya uppfinning!

Källa: www.aftonbladet.se
Nya c-trosan kläms fast som ett diadem
LONDON.

Den nya trosan är här ? men den är svår att upptäcka. C-stringen är försvinnande liten.

Efter g-stringen kommer c-stringen, som har fått sitt namn efter formen. Just
det, i profil ser trosan ut som bokstaven c. Nymodigheten kläms fast på samma
sätt som ett hårband i plast, om än på ett annat ställe. Det gör trosan liten som
en g-string utan höftband.
  
Inga kanter
Enligt tillverkaren är c-stringen det perfekta underklädesplagget för den som
vill gömma troskanten eller skaffa sig en i det närmaste heltäckande solbränna.
Omvärlden är inte lika övertygad. Alice Smellie, reporter på Daily Mails kvinnoredaktion,
testade c-stringen under en helg och kommer inte att göra det igen. Producentens
beskrivning av c-stringen som sexig och elegant känner hon inte igen. Det var en
smärtfylld upplevelse, både fysiskt och psykiskt. Trosan irriterar och skaver och passar
långt ifrån alla.
  
Oskön och ful?
- Jag blev förfärad när jag tittade mig i spegeln. Man måste ha en gren som Elle Macpherson
för att kunna bära upp den, skriver Alice Smellie.
- Det är en mardröm i underklädesform. Personligen skulle jag hellre gå till stranden i
full skidmundering än att bära ett snålt tilltaget hårband som bikiniunderdel.


Ha en underbar dag, så skall jag lägga ut ett stalltips ikväll! 

Kram M.



Kommentarer
Postat av: Åsa

Martin...nu får du skärpa dig...nasty!

Postat av: Kattis

Nåt så fruktansvärt att ha en diademliknande sak mellan benen... Fy 17! Den slänger jag i skräptunnan, precis som Sverker skulle ha gjort! "Ska det vara på det här viset?"
Trevlig helg, mår du bättre?

2007-06-01 @ 14:44:44
Postat av: Martin

Ja, dessa trender...
Jag mår aningen bättre, nästa vecka är jag "fit for fight"

2007-06-01 @ 19:20:31
URL: http://solviken.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback