Lukta gott

I fredags efter morgonduschen så såg jag vad som
stod bortglömt längst in i badrumsskåpet. En vinröd/orange
klassiker av Christian Dior. En doft av 90-talet, den doften alla
killar bara skulle ha under skoltiden. Grabbarna i fotbolls/hockey
laget sprayade hej vilt omkring sig i omklädningsrummen.

Fahrenheit en klassiker som i fredags blev min doft...


image170


                         Favorit i repris....
               Lukta dig tillbaka till 90-talet


      Idag blev det denna underbara doft !

                           


Enligt uppgift på Clinique´s hemsida luktar jag följande...

Clinique Happy for Men goes beyond the boundaries of ordinary
men's fragrances. Light, fresh and irresistible this citrus accented
scent awakens the senses and subtly evokes a healthy masculine
vitality that will be hard to resist.

Smell me please

Kommentarer
Postat av: Åsa

Jag måste säga att denna "gamla" doft def för tankarna tillbaka till danstävlingarna i 6:an. Kan en parfym haft större genombrott än denna?


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback