Tråkigt men sant

image255

http://www.sushi07.se/


Kungälv har för en tid sedan fått en Sushi restaurang.
Denna rätt gick endast i kommunen att få på fredagar
i Gourmetboden. Men nu skulle Kungälv frälsas med
sitt eget Sushihak.

Första gången jag var där var det inte alls som jag hade
tänkt mig. Jag har ju ätit ganska mycket sushi i mina dagar
i många länder och många städer. Men idag valde jag att
ge det en chans till, man kan ju alltid ha en dålig dag. Men
i mina ögon får man inte ha två.

Idag var det sämre än senast, Malin tyckte dock att riset var bättre
men jag tyckte att allt smakade illa. Hämtade ändå två gånger
eftersom det var buffé. Men idag var det wasabin och ingefäran
som räddade lunchen.

Tråkigt men sant, jag tror inte att jag någonsin kommer äta där igen
men man skall aldrig säga aldrig. Jag gör ju sushi själv och har nog
aldrig misslyckats såhär kopiöst.

-"Smaken är ju som baken, delad..."

Döm själva, men jag rekommenderar det inte...

image256

Kram Martin

Kommentarer
Postat av: Junitjej

Jag åkte faktiskt förbi där idag, men stannade aldrig.

Postat av: Jeanetthe

I agree. Det har tyvärr blivit värre....
Hörde ngt om att det skulle stänga, men inte än tydligen.
Martin, din (er) Sushi är MYCKET BÄTTRE! :)
Ha en bra dag!
Kram Jea

2007-07-13 @ 08:14:15
URL: http://www.dittkorkort.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback