Kör försiktigt i snömodden

Dagen började med en Rejäl frulle på Elit hotel i växjö! Eller var den så rejäl!

Vaniljyoghurt
Äpple juice ( 2 glas)
Fralla  (smör och ost)
Kiwi (en halva)
Apelsin (en klyfta)
Ananas (färsk, 3 bitar)
Pannkakor (2 st, lite jordgubbssylt)
Bacon (2 strimmlor, välstekta)

Glömde eller rättare sagt orkade inte hämta kaffe...  ;)

Med smålandsposten i min hand, läste jag lite allmänt om Växjö, Kronobergs län. De hade nog samma
rubriker som många andra tidningar hade imorse...  Bla den tragiska olyckan utanför Uppsala... Brrrr.. Man blir ju lite rädd, en annan som ligger ute så på vägarna..... det blir väl ca 5000 mil om året. 

Man får passa sig!

Nu kom jag ju hem, helskinnad efter den lite halvtråkiga vägen via värnamo, borås och sen hem till mitt lilla Schytterby.
Notis: Här finns också den farligaste fågeln va!?  MuckarDU-VA´n !!
Så passa er! ;)

Ikväll vill jag ju åka ner och se det allsvenska kvalet för KEX-laget IFK Kungälv  (bandy) då de möter Örebro i den första matchen av sex. Matchen börjar 19.00 på Skarpe Nord.

Inside! 3 st sjuka i Kungälvs laguppställning, men detta bäddar för mary87´s bror som kommer få chansen till spel. Grattis Tommy!

Kram på er alla monsterdiggare

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback