First time up !

First time out...

Att bestämma sig för att skapa en blogg mitt under sin "vinterkräksjuke period"
är kanske lite annorlunda. Att kunna samla kraft för detta känns som en seger...

Varför en blogg?

-"Varför inte!"
När man ändå har närheten till detta nya medium, det finns överallt! Trenden har
nog kommit för att stanna. Jag var ganska tidigt ute med min första blogg. Eller som
det på den tiden var mer som en dagbok. Detta var under min studieperiod när jag
hade siten
www.gustafsson.just.nu ! Denna underbara webbplats finns inte kvar, tyvärr!
Jag skrev denna dagbok när jag läste min utbildning till webbdesigner, då var det ganska
många som läste mina dagliga tankar om allt och ingenting.


Sedan är jag ju i dagsläget webmaster för:

www.marstrandibk.nu

www.fredriksjostrom.se

Så skriver jag ju texter, referat och krönikor. Detta  är ganska roligt och inspirerande, så varför
inte ha sitt eget krypin. Där man kan "assa & dissa" allt och alla....  ;)


Vad är Solviken?

-"En pärla i mitt hjärta"

En tillflyktsort som man bara älskar, ett paradis som kan erbjuda något många aldrig upplevt.
Ett ställe som ger trygghet, kärlek, värme, gemytlighet ja allt man kan tänka sig. Ni som vet vad
jag pratar om förstår... Ni har varit där....

Ps. Jag kommer berätta mer för er andra senare...  ;)

En blog skall ju vara något personligt, texter och händelser som påverkar oss! En blog skall
inte vara för lång, då tappar den sitt attraktionsvärde.

Håll ut jag kommer igen....

Kramar
Martin



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback