Mässa

      

         


Veckan som var befann jag mig på Promotion/Expo mässan i Jönköping !

Det var världepremiär på Buxbom´s hela sortiment, å vilken succé det blev.
Kunderna tyckte riktigt bra om både kvalitet, prisbild och modefaktor i denna
kanon kollektion. Nu gäller det att smida medans järnet är varmt. Många
kundbesök och hårt jobb i några veckor. Buxbom skall placeras på varumärkes
marknaden och det är endast jag som kan göra jobbet. Skitskoj med ett eget
varumärke som folk gillar...!!!!

Håll tummarna att det går bra nu...

Kolla in mer om företaget på http://www.fourtex.se/

Martin

Kommentarer
Postat av: Jeanetthe

Hej!
Vad kul att det var omtyckt. Men det förstår jag...
Håller tummen stenhårt....
Kör hårt. Lovar att sysselsätta både Malin o Tilde när du är ute o flänger ;-)
Kram Jeanie


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback