Torsdag 26/4

Idag kommer det bli en bra dag hela dagen..

Nästan inga köer till jobbet, det är ju liksom alltid
strul när man skall igenom Tingstadstunneln på
morgonen. Eftersom Fourtex AB ligger i sisjön så
blir det ju E6:an hela dagen till jobbet!

image34

Snart skall jag upp och hämta min kompanjon  på landvetter
som kommer hem efter 12 dagar i Korea, Taiwan, Bangladesh
där han gått igenom våra produktioner. Snart ligger ju kläderna
på hyllan. Buxbom glöm aldrig det!

Idag blir det nog Fontin igen, skall försöka ta mig runt en liten
vända i skogen. Kanske det blir 5:an idag. Vem vet, jag behöver
förbränning. Är det nån som vill hänga på, skicka ett sms så är
det helt ok. Annars får mp3 spelaren vara mitt sällskap !  ;)

Solen lyser redan starkt, när jag hämtade tidningen imorse
så var det redan varm ute. Idag kommer det bli en riktigt vacker
dag. Denna dagen tillägnar jag ledighetskommitén.....

-"Undra när jag skall plocka fram båten..."


Ny bild på
Tilde, kolla in hennes blogg!

© Gustafsson produktion [ 2007 ]





Kommentarer
Postat av: Kattis

Rackarns, vi som redan varit ute, annars hade jag och Albin lätt hängt med! Vi flyttar i dag så nu är det bara att komma och grilla i Ullstorp...


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback