Söndags brunch

Söndagsmorgonen kunde inte ha varit konstigare!

Vaknade 05.00 med att göra mat till Tilde, när jag kommer ner
 i köket så märker jag att katten har fångat en stackars fågel som
han sedan stolt burit in och lagt på golvet.

Maten gjordes innan man fick ta tag i dammsugaren och försöka 
lokalisera alla fjädrarna... samt eliminera den stackars fågeln som
inte var helt död. Efter detta så var det full fart med att underhålla dottern
tills det var dags för hennes morgonmål. Rapad och färdig så tog jag en
promenad i solen och hon somnade gott i vagnen... 

När jag kom hem var det dags att svabba av golvet för att fräscha upp lite
efter "dödsfallet" i köket. Bilen rullade sakta till Citygross för att köpa lite
färskt bröd och tillbehör till "Muffinsannas" pannkaks brunch.

Anna hade under en längre tid utlovat en specialpannkaka med Amerikansk
ursprung. Som tack för att jag hämtar och lämnar henne till och från träning
och martch. Det var skit gott att äta hennes pancakes i solen, lite special
jordgubbssylt samt lönnsirap från Australien... Mums

...tack Anna....

15.00 Ytterby Is damlag har seriepremiär
17.03 Warberg - Storvreta  svt24 Innebandy

Undra om grillen startas för 3:e gången denna vår ikväll, jag får återkomma i ämnet!

Chip chip

Kommentarer
Postat av: Jeanetthe

Yes box. Grillen användes för tredje gången denna vår... Och gott blev det :)
Fläskfilé och tomat, mozzarellaost och ruccolasallad. MUMS!

Tack för mat och fika!
Och stor puss till lilla glada Tilde.
Kram från mig...

2007-04-15 @ 21:47:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback