Silly "skvaller" season

Middag alla monsterdiggare...

Idag kom jag över lite innebandyskvaller !!!


Pixbo IBK damer elitserien:
Kristina Landgren tar över som huvudansvarig i Pixbos damlag tillsammans'med Johan Fredriksson och Martin Ström,    -"Vilken högoddsare..."      ( läs mer på pixbos site)

Pixbo IBF damer div 2:
Ryktet säger att Jan-Inge Forsberg tar med sig sina  flickor -91 och satsar
allt på att lyckas i div 2 damer. Undra vart alla duktiga Pixbotjejer som lirade
i årets upplaga tar vägen. Jag vet att Carro Rafstedt och Anna Lagerstedt är
kontaktade av IBF Älvstranden. Anna vet jag skall flytta till Båstad för sin pojkvän
och jobb, jag rekommenderade henne några klubbar så att duktiga Anna inte slutar
med innebandy. får ju se vad som händer med resten av de trogna Pixbo tjejerna.

Hörde att man skulle starta ytterligare ett breddlag för dessa tjejer, snacka om att
misshandla sina egna trogna Pixbohjärtan....  -"Är det tacken...."

Lindås Waves damer:
Lindås ramlade ner i div 3 tyvärr, jag tyckar att de borde vart kvar i div 2, önskar dem
ett snabbt tillbaka tåg. Just nu letar man efter en ny bra tränare, lyckas man med
det så lyckas man behålla sin underbart duktiga talang Jonna Karlsson som för övrigt
är på två veckors semester i New York.

IBF Älvstrandens damer div 1:
Jobbar fribrilt på att hitta en ny tränare efter Mikael Sivrup (Sivan)!
Jag tror att det är en gammal Björkekärrs tränare på gång dit, eller blir
det månne RBK som står utan huvudansvarig.... 

Surte IS damer div 1:
Jobbar på Marstrands duktiga målvakt Sandra Hellström, för att få en dimension
till i sitt försvarsspel. Sedan så vill ju
Maria Hagelqvist "Hagel" gå från Partille till
Surte, men alla i Göteborg vet ju att Partille tar överpris på alla sina kontrakterade spelare.


Fortsättning följer....

Martin




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback