Fontinskogen

image23Löpning eller bara jogg!

Idag var det dags att köra en sväng i den fina
fontinskogen. Det blev den "röda" slingan, och
jag var riktigt stum i benen efteråt. Undra om det
var löpning eller joggning det kallas när jag klampar
runt i spåret. -"Det var ju bra väder iallafall ! "

Det är så fint i fontin och spåret var kanon...

image24


Tyvärr är man lite väl dåligt tränad, man får ju försaka
sin egen träning under vinterhalvåret pga innebandyn.
Man har ju inte tid för egen träning under den säsongen
då det är jobb, planering, familj mm...

Anna #2, hade ett grymt löpsteg idag. Hon kommer bli snabb
i spåret under försäsongen.

Imorgon kommer Linn på Aqua hår sätta saxen i min "monchicci" frilla.
Det är dags att klippa av sig kalluffsen och skapa en härlig vår frisyr.

-" det kan ju inte bli sämre än dagens frisyr"

Det  blir en  "win win" situation för båda !

Klippt & Klart

Kommentarer
Postat av: Anna

du var duktig ändå martin. synd att jag va bättre bara. (:


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback